Word Of The Day

Bukan mudah melukis pelangi di langit yang tertinggi..

Tanpa hadir gerimis dan sinar mentari yang mengiringi...

Bukan mudah memiliki mutiara kasih..

Tanpa diselami lubuk hati nurani ke dasar rasa yang paling dalam...

Tuesday, June 9, 2009

Keep it the way you like!!

kisah kita
antara nyata dan maya
banyak dugaannya
namun tetap bersama

dulu dan kini
aku ternanti-nanti
setiap janji-janji
yang telah terpatri

kau dan aku
sering buat aku keliru
adakah kita masih spt dulu
atau semuanya palsu

jika dulu
aku yakin kita akan bersatu
namun kini
aku menjadi ragu-ragu

kenapa kau
semakin membeku
dinginnya lebih dari salju
buat aku termangu-mangu

maaf ku pinta
aku lbh rela
andai perpisahan terjdi atr kita
dpd aku tertanya-tanya

bila ku tanya
jawapanmu tetap sama
tak ada apa-apa
buat saja macam biasa

tahukah kamu
aku bkn bonekamu
aku bkn bodoh seperti lembu
untuk memahami apa yg berlaku

untuk mmberitahumu
aku tak punya kekuatan itu
sehingga kini aku menanti keputusanmu
namun kau tetap begitu

lalu perasaan ini
ku biarkan je begini
terus dibiarkan sepi
tertutup sudah pintu hati...

Life is like a sweet!!!

sekadar coretan suka suki...

2 comments:

rahmah said...

wah... coretan suka-suki ke? hehe...

ChyNaluri said...

hehehe..suka suki jer la..hahhaa

One's For All..All for One

Salam Perkenalan

Ingatan Buat Diri Yang Sering Alpa

Tika wajah penat memikirkan dunia, maka berwuduklah...


Tika tangan ini letih menggapai cita-cita, maka berdoalah...


Tika bahu tidak kuasa memikul amanah, maka bersujudlah...


Ikhlaskan semuanya dan dekatilah Allah S.W.T


Agar tunduk di saat yang lain angkuh...


Agar teguh di saat yang lain runtuh...


Agar tegar di saat yang lain terlempar...